2 nail arts!

Hallo! Vandaag 2 nail arts.
Ombre nails en een nail art die ik zelf heb bedacht! Klik op lees verder voor meer.

20140628-235714-86234344.jpg

Sorry, ik heb niet zo’n duidelijke foto van deze nail art. Maar hopelijk vinden jullie hem leuk. Het is erg makkelijk om te maken. Je maakt het door de kleuren nagellak die je wil gebruiken op een sponsje te doen (langselkaar). En daarna moet je het sponsje voorzichtig op je nagel deppen. Deze heb ik niet zelf bedacht en is al heel vaak gedaan door anderen.

20140629-000053-53081.jpg

Verder heb ik nog deze gemaakt

20140629-000122-82669.jpg
Deze heb ik wel zelf bedacht, of in ieder geval heb ik deze nail art nog niet vaker gezien. Deze is ook best makkelijk te maken. Ik heb hiervoor een French manicure stickertje gebruikt, die ik 1 keer door midden heb geknipt. Deze plak je op je nagel, dan lak je boven en onder het stickertje je nagel in een kleur die je zelf wilt. En dan haal je voorzichtig het stickertje eraf. Ik gebruikte hiervoor een pincet, maar je kan het ook gewoon voorzichtig met je vingers doen.

Groetjes mustachebloggers!

Geef een reactie

