Happy easter!

Hallo allemaal!

Vandaag is het Pasen, een leuke dag, met eitjes en chocolade paashazen!
Als je wat leuke recepten wilt weten en een test wilt doen over pasen klik dan op lees verder!

vrolijk-pasen-10

Pasen staat in het teken van samen zijn met famillie, samen paaseieren zoeken en samen een paas maaltijd eten.
Het is altijd een erg gezellige dag. In deze post ga ik jullie wat leuke dingen vertellen over pasen en kan je een test doen.

Er zijn natuurlijk super veel paaseitjes in allerlei verschillende smaken, maar welke past nou het best bij jou?
Doe de test en kom erachter!

TEST!

1. Wat vind jij van pasen?
A. HET IS GEWELDIG! Pasen is altijd super gezellig met de hele familie.
B. Het is wel leuk. Lekker een paas ontbijt met het gezin.
C. Ik vind het verschrikkelijk! Wij doen toch niets met pasen.

2. Paaseieren zoeken!
A. Ik doe mee, ik vind de meeste paaseieren.
B. Ik doe wel mee, maar als ik er een paar heb gevonden is het wel genoeg.
C. Ik doe niet mee, Ik vind er toch geen.

3. Anderen.
A. Ik wens iedereen die ik tegen kom vrolijk pasen!
B. Ik wens alleen mijn familie en vrienden een vrolijk pasen toe.
C. Niemand of alleen mijn gezin.

4. Paas versiering.
A. Ik versier alles!
B. Ik versier een beetje met wat leuke paasversiering.
C. Ik versier niks.

5. Pasen is voor mij:
A. Heel speciaal, het is helemaal anders dan andere dagen.
B. Wel leuk.
C. Mwah.. Voor mij betekend het niet heel veel.

Meeste A?
Je bent een echte paas fan.
Voor jou zouden de paaseitjes van de Jamin wel wat zijn.
Deze hebben ze in allerlei verschillende smaken.
Van suikerspin smaak tot stroopwafel smaak!
Misschien moet je er eens gaan kijken!

Meeste B?
Je vind pasen wel leuk, maar er zijn wel leukere feestdagen.
Voor jou zijn gewone paaseitjes goed genoeg of een paar met bijvoorbeeld
een chocolade vulling.

Meeste C?
Je vind pasen een beetje leuk of helemaal niet.
Maar paaseieren kunnen misschien nog wel.
Gewoon pure, melk of witte paaseieren zijn voor jou lekker genoeg.

Leuke recepten

Paas cupcakes
Paas cake
Paas quiche
Brownies

Afbeelding

Groetjes mustachebloggers.

Geef een reactie

