Bizarre kleding.

Misschien heb je er wel eens een plaatje van gezien, een celeb met een rare jurk, met de meest gekste schoenen ,met de meest vreemdste make-up of met bizar haar.  Hier laat ik een paar van deze plaatjes zien.

Afbeelding


Deze schoen is wel echt heel bizar! Ik zou hem zelf nooit aan mijn voeten willen hebben. Ik weet ook niet door wie die is gedragen, dat kan ik helaas niet vinden.
Afbeelding

Waarschijnlijk heb je deze vleesjurk van Lady Gaga wel eens gezien. Hiermee verscheen ze is 2010 bij de MTV music awards.
Ze kreeg veel commentaar op haar jurk van vegetariërs.

Afbeelding
In 2012 verscheen lady gaga weer in een vleesjurk bij een optreden, maar deze keer was het geen echt vlees.

Afbeelding

Een ketting gemaakt van haar!

Afbeelding

3 Bizarre hakken. Ik doe ze liever niet aan..

Afbeelding

Smeltende leggings..
Afbeelding
Dit is denk ik wel het meest bizarre kapsel dat ik ooit heb gezien.

Afbeelding

Of toch dit.

Afbeelding

Afbeelding

Een jurk van 50.000 gummieberen.

Afbeelding

Hele lange laarzen.

Afbeelding

Een jurk van cake.

Dit waren een paar plaatjes van bizarre kleding.

Groetjes mustachebloggers!

 

4 gedachtes over “Bizarre kleding.

Geef een reactie

