Wat voor persoon ben jij? Test jezelf!

Ben jij prettig gestoord? Doe je gewoon je eigen ding? Of ben jij een stiller persoon..

image

Eerst, sorry voor ongeveer 3 dagen niets te plaatsen. We hebben wel een video geplaatst op ons kanaal. (HotseflotsNL) (klik voor de video)

Nu verder naar de test!

Test jezelf!
1. Je bent op een feestje bij je vriendin thuis, er valt drinken over je nieuwe t-shirt, wat doe je?
A. Maakt niet uit! Ik dans gewoon verder.
B. Ik vraag wel even aan mijn vriendin of ik een t-shirt van haar mag lenen.
C. Je schaamt je en gaat naar huis.

2. Er is bezoek en opeens valt er een verschrikkelijke stilte, wat doe je?
A. Ik vertel over van alles en ratel aan een stuk door.
B. Ik vraag of iemand nog wat te drinken wil.
C. Ik wacht tot iemand anders iets zegt.

3. Ik doe het liefst…
A. Lekker gek en lol maken met vriendinnen.
B. Gezellig kletsen en lachen met vriendinnen, ook lees je wel ‘eens’ een boek of maak je een mooie tekening.
C. Hobbyen,  een boek lezen of tekenen.

4.Ik ga het liefst naar…
A. De disco!
B. Mijn vriendinnen.
C. Nergens! Ik blijf liever thuis.

5.Sta je graag in de belangstelling, en durf je dan ook wat te zeggen?
A. Ja! Het maakt me ook niks uit, ik zeg gewoon wat ik wil.
B. Mwah.. het maakt me niet veel uit, ik durf wel wat te zeggen.
C. Nee, ik sta liever niet in de belangstelling en loop weg, Bijvoorbeeld naar mijn vriendinnen.

6. Ik durf…
A. Alles!
B. Best veel dingen… als het maar niet te erg is.
C. Een beetje.. als het maar iets normaals is.

7. Ik vertel…
A. Alles, en soms bewaar ik alleen de grootste geheimen.
B. Ik vertel mijn vriendinnen (bijna) alles.
C. Ik bewaar mijn geheimen liever voor mezelf.

Tel nu hoe vaak je A, B en C had.

Het meeste A?
Met jou kun je de grootste lol hebben en aan een stuk door praten. Je praat veel en bent erg gezellig. Je bent ook liever op een feestje dan thuis op de bank. Je staat graag in de belangstelling en je hebt bijna geen geheimen voor anderen. Je maakt je nergens druk om en doet waar je zin in hebt, of iemand dat nou leuk vind of niet. Helemaal niet erg hoor! Je moet voor jezelf kiezen en doen wat je wilt,  je leeft maar één keer!

Het meeste B?
Je houd van kletsen en lol maken met vriendinnen.  Je vind het leuk om een keer naar een feestje te gaan maar blijft ook wel eens thuis om lekker op de bank te zitten of om iets leuks te doen. Je vriendinnnen zijn erg belangrijk voor je en je verteld ze dan ook bijna alles en doet veel met ze samen. Leuk persoon!

Meeste C?
Je bent een wat stiller persoon, dat is helemaal niet erg! De personen die stiller zijn zijn meestal erg creatief! Dus pak is wat papier en een potlood en laat je creativiteit los! Als je toch niet zo creatief bent, ben je misschien wel heel sportief! Je bent misschien liever alleen, maar het is misschien ook leuk om een keer je vriendinnen te bellen om samen een film te gaan kijken, of gezellig te kletsen!

Groetjes mustachebloggers.

Wat voor persoon ben jij?
A, B of C?

Geef een reactie

