Photography #1 (natuur)

Ik besloot vandaag een stukje te gaan wandelen in het bos en heb wat foto’s gemaakt. Dit is een nieuwe categorie. Ik maak foto’s en laat deze zien. Benieuwd?  Klik op lees verder.

image

Het was erg lekker weer en dus perfect om te gaan wandelen. De zon zie je eerlijk gezegt niet veel voorkomen bij mijn foto’s. De zon was dan ook een beetje bedekt door de bomen.

image

Ik vond de blaadjes op de voorgrond wel leuk, alleen is hij een beetje bewogen omdat ik aan het lopen was.

image

De boomstammen maken de foto iets voller en dat vind ik er best wel leuk uitzien.

image

Hier zie je toch wat wolken. Maar nog was het heerlijk warm en perfect weer voor de lente.

image

Hier liepen we aan de rand van het bos, waar we de eerste vlinders zagen. Ze fladderden wat te snel rond om er een foto van te kunnen maken. Toen we aan het einde van het pad kwamen was daar een cafeetje, waar we een pauze hebben genomen en wat gedronken.

image

Hier werd het meer klimmen dan lopen, verderop lagen er nog heel veel takken op het pad.

image

image

Avontuurlijk!

image

Hier moesten we een heuvel op, hier lijkt het nog niet zo heel stijl, maar iets hiervoor was het best wel stijl.

image

Dit waren alle foto’s,  of nou ja, die goed gelukt waren.

image

Hier loop ik. niet de beste kleding combinatie, maar ik moest wat oudere schoenen aan, dus koos ik voor deze.

Groetjes mustachebloggers!

2 gedachtes over “Photography #1 (natuur)

Geef een reactie

