D.I.Y. Tekendoos Pimpen!

Hallo!
Hier een Do It Yourself, hoe je bijvoorbeeld je tekendoos of make-up doos kunt pimpen, zoals ik heb gedaan:

image

De doos is van hout waardoor je er makkelijk op kan schilderen of schrijven met stiften. De zijkanten zijn roze en de bovenkant is wit met de letters ‘Love’. De letters heb ik eerst geschreven met potlood en daarna over getrokken met watervaste stift. Toen heb ik in de letter ‘V’ en ‘L’ een patroon gemaakt. Hiervoor heb ik wel een liniaal gebruikt, zodat het netjes is.

image

Toen heb ik het ingekleurd met stabilo stiften.

image

De letters ‘O’ en ‘E’ heb ik geverfd, daarvoor heb ik de kleuren geel en een rood/oranje kleur gebruikt.

image

image

Voor de overgang heb ik een grote kwast gebruikt. Eerst een klein beetje in de verf dippen en dan op de doos deppen.

Het is heel simpel te maken, en erg leuk! Je zit er wel even voor, maar dan heb je wel wat te doen, maar dan nog opruimen..
image

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Groetjes mustachebloggers.

Een gedachte over “D.I.Y. Tekendoos Pimpen!

Geef een reactie

