{REVIEW} Snoep; Reese’s NutRageous en PopTarts Chocolate Chip

Hey mensen! Hier een review over het snoep wat ik vandaag heb gekocht. Ik heb het gekocht bij de Jamin voor een redelijke prijs. Lees snel verder!

 

image

Reese’s NutRageous.
Waarschijnlijk kennen de meeste Reese’s wel. Het chocolade met pindakaas. Ik zelf ben er een fan van! De pindakaas geeft echt een geweldige smaak. Ik heb nu een reep geprobeerd,  maar ik vind de cups toch wel wat lekkerder. In deze reep zaten ook nootjes die ik een beetje te grof vond. Maar verder zat er genoeg pindakaas is om het lekker te maken. Het is wel een aanrader! Ik geef deze reep een 8.
Prijs: €1,30

PopTarts Chocolate Chip.
Deze heb ik nog niet geprobeerd maar ik ben er wel benieuwd naar. Ik heb nog nooit poptarts gehad. Maar vandaag heb ik dus besloten om ze een keer te proberen.  Ik schrijf later nog een review over de poptarts
Prijs: €4,00

image

Groetjes, mustachebloggers

Geef een reactie

